sâmbătă, 7 martie 2009

Creatie divina... sau clonare?

Pana acum am vorbit despre Satanismul LaVey-an... nimic special, nu trebuie decat sa renunti la Dumnezeu si sa fii egoist. Insa, recent, mai exact pe 1 martie, am descoperit Satanismul adevarat, Satanismul Spiritual. Despre ce este vorba in acest tip de Satanism? Pai sa descriu....

Satan este adevaratul nostru zeu creator, care insa nu ne cere sa il urmarim orbeste.

In "Geneza"Satanista, ca sa ii zic asa, se spun urmatoarele: Cand Pamantul a fost creat, niste exploratori spatiali asemanatori omului au descoperit planeta Terra. Pe aceasta planeta ei au descoperit deasemenea si un material care nu putea fi gasit in orice alta parte, Aurul. Satan este numele unuia dintre membrii acestei civilizatii superioare, numite Nephilim in biblie. Biblia insa descrie Nephilim-ul ca un inger decazut, si nu cum este el in realitate. OK trec la subiect...

Nephilimii aveau nevoie de niste sclavi sa mineze aurul pentru ei, si i-au cerut lui Satan sa creeze acesti sclavi prin bio-inginerie (si noi am inceput, prin clonare...). Satan a extras ovarul unei primate, si l-a fecundat cu spermatozoizi de Nephilim, iar dupa ceva timp au aparut primii oameni, cei pe care ii numiti Adam si Eva. Apoi, Satan a clonat oamenii si a facut o populatie destul de mare de sclavi.
Dupa ce proiectul de minat a fost terminat, iar Nephilimii au luat cat aur le-a trebuit, superiorul lui Satan i-a spus acestuia: " -Gata, ne-am terminat treaba pe planeta asta, esti liber acum. Distruge sclavii si hai sa ne continuam drumul". Vazand cat de bine se adapteaza umanitatea si
observand inteligenta ei, Satan a luat o decizie si a raspuns: "Cum sa distrug Oamenii creati de Mine? Si ei pot avea puterile noastre! Nu!"

O fi adevarat, o fi fals, voi decideti... Am mentionat de Satanismul Spiritual in inceput, dar despre asta voi vorbi alta data.

4 comentarii:

adda spunea...

Ciudata teorie, dar totusi plauzibila.

Therion spunea...

Si eu m-am hotarat cu greu sa o public...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.